SetteJewels – The Art Of Jewellery

İade ve İade süresi

Herhangi bir gerekçe gösterilmeden yapılan değişiklikler ve iadeler 24 saat içinde kargoya teslim edilmelidir.

Müşterilerimiz, mesafeli satış sözleşmesine uygun olarak online sitemizden yapılan alışverişlerden 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir.

Müşterinin mağazaya 14 gün içinde iade talep etmesine rağmen iade yapılmayan durumlar şunlardır:

Özel sipariş ile yapılan veya değiştirilen ürünler (yüzük ölçüsü veya boyut ayarlaması, zincir uzunluğu ayarlaması, harf, isim çalışması, renklendirme çalışması vb. özel yazılı ürünler) iade edilmez.

İade edilecek ürün tamamen hasarsız ve kullanılmamış olmalıdır. Çizilmiş, hasar görmüş veya herhangi bir şekilde fiziksel olarak değiştirilmiş ürünlerin kesinlikle iadesi yapılmaz. Ürün uzmanlarımız tarafından incelendikten sonra iade süreci başlatılır.

İade ve değişim için, sipariş numaranız ve iade/değişim talebinizin nedeni ile birlikte info@sette.com.tr adresine bir e-posta göndermelisiniz. Uzman arkadaşlarımız gerekli incelemelerden sonra sizi bilgilendirecektir.

Eğer iade ve değişim şartları sağlanıyorsa işlemler yalnızca online mağazamız tarafından gerçekleştirilir.

İade edilecek ürünün ambalajı, sertifikası, faturası ve varsa promosyonları ürünle birlikte gönderilmelidir.

Trendyol.com web sitesindeki mağazamızda yapılacak değişiklik ve iade talepleri ilgili sitede talep oluşturularak yapılmalıdır.

İade edilecek ürünün “Mesafeli Satış Sözleşmesi” 9. “Cayma Hakkı” ve 15. “Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Ürünler” maddelerine uygun olması gerekmektedir. Değişiklik veya eklemelerle kişiselleştirilen ürünler.

Doğası gereği iade edilemeyen ürünler (yüzük, küpe, kolye vb.)

Fiyatları borsa veya diğer organize piyasalar tarafından belirlenen ürünler (külçe, mücevher, altın ve gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)

MAĞAZALARIMIZDAKİ İADE VE DEĞİŞİM PROSEDÜRLERİ;

Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünü, tüketicinin korunması kanunu no. 6502’ye uygun olarak; fatura tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde kullanılmadığı tespit edilirse aynı ürün grubundan farklı bir ürünle değiştirebilirsiniz.

• Değiştirilecek ürünün kullanılmamış olduğunu ürün uzmanlarımız kontrol etmelidir.

• Değiştirilecek ürünün fiyatı, talep edilen üründen daha düşük olmamalıdır.

• Ürününüz pırlanta ise, pırlanta ürün grubu ile, altın ise altın ürün grubu ile değiştirebilirsiniz.

• Ürün değişim işlemlerinde, satın alma aşamasında size verilen tüm belgelerle (ürün sertifikası, fatura, ürün ambalajı) mağazalarımıza başvurmalısınız.

• Ürün hediye ise, hediye çeki ile değiştirebilirsiniz.

Üründe herhangi bir kusur olmasa bile, iade süresi (24 saat) içinde değişiklik yapılabilir, ancak para iadesi yapılamaz.

GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ 27 KASIM 2014 TARİHLİ

cayma hakkı

MADDE 9

  1. Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
  2. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

  • a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
  • b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
  • c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.
  1. (4) Satıcı tarafından taşıyıcıya teslim edilen malın tüketiciye teslimi tüketiciye yapılmış teslim olarak kabul edilmez.
  2. (5) Malın teslimi ile hizmet ifasının bir arada yapıldığı sözleşmelerde, cayma hakkına ilişkin hükümler malın teslimine ilişkin olarak uygulanır.

Cayma Hakkının İstisnaları

MADDE 15

(1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinin teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araç kiralama, yiyecek ve içecek temini ve eğlence veya dinlenme amacıyla boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

İade ve iptaller için info@sette.com.tr adresine e-posta göndermelisiniz.

TRY Türk lirası